Senior Financieel Medewerker

Zorg jij voor een adequate uitvoering van en controle op de financiële administratie?

 

Kraamzorg Mijn Baby zoekt een Senior Financieel Medewerker (Rotterdam – 24 uur per week)


Wat ga je doen?


 


Je bent verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie en zorgt voor een correcte uitvoer van het betalingsverkeer. Zo draag je zorg voor de debiteuren- en crediteurenadministratie: je sorteert, codeert en verwerkt alle inkomende en uitgaande facturen en houdt het overzicht. Je verzorgt daarnaast de loonadministratie, zo geef je mutaties door aan de salarisverwerker en zorg je ervoor dat de salarissen op tijd zijn uitbetaald en eventuele betalingsregelingen op juiste wijze worden voldaan. Medewerkers en cliënten met vragen sta jij tijdig en professioneel te woord en je voert waar nodig onderhandelingen met financiers en leveranciers.



Naast de administratieve werkzaamheden heb je een adviserende, analyserende en controlerende rol en maak je de vertaalslag tussen beleid en doelen. Zo controleer je de financiële administratie op volledigheid en tijdigheid en ben je scherp op processen en draagt waar nodig verbeteringen en kansen aan. Je adviseert daarnaast over wet- en regelgeving, over financiële voordelen en de laatste wijzigingen en geeft budgethouders en management advies over het financieel beleid en ondersteunt hen bij het interpreteren van managementinformatie.



Maandelijks analyseer jij de financiële gegevens, stel je managementrapportages op en borg je de financiële doelstellingen. Je brengt de verschillende organisatiekosten in kaart, controleert de haalbaarheid van begrotingen en projectplannen en analyseert tevens de effecten van eerder genomen maatregelen. Je treft daarnaast de voorbereidingen voor de jaarlijkse begroting, jaarrekening en accountantscontrole.



Jouw profiel

 

 

e bent gedreven om jouw financiële expertise in te zetten om zo de financiële organisatie naar een hoger niveau te tillen. Je werkt accuraat, gestructureerd en weet wat prioriteit heeft en handelt hiernaar. Je past je moeiteloos aan bij veranderende omstandigheden of gewijzigde deadlines en kunt goed werken onder druk en bewaart daarbij de rust en het overzicht. Je spreekt naast de taal van cijfers ook de taal van mensen en past je communicatiestijl aan op de ontvanger. Diplomatiek, integer en betrokken zijn waarden waar jij voor staat, vertrouwelijke informatie is bij jou in veilige handen.

  • Je beschikt over minimaal HBO denk- en werkniveau
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt ervaring met het opstellen van begrotingen en managementrapportages
  • Ervaring met Excel is een must
  • Ervaring met Twinfield, Loket en AFAS is een pré
  • Je beschikt over sterke communicatievaardigheden en adviserende-skills

Wij bieden:

 

Een tijdelijke aanstelling voor minimaal 7 maanden met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren. Het salaris is afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring en conform CAO Kraamzorg maximaal schaal FWG 45
(€ 3210,72) bij een 36-urige werkweek exclusief een eindejaarsuitkering van 6,2%. We bieden daarnaast aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zo behoort een telefoon of laptop van de zaak tot de mogelijkheden.


Werken bij Kraamzorg Mijn Baby is werken in een persoonlijke, betrokken omgeving waarin passie voor het vak en de mens centraal staat



Interesse in de functie?

 

Solliciteer dan direct door je motivatiebrief en cv te sturen naar: sollicitatie@kraamzorgmijnbaby.nl ter attentie van Suzanne Wolff (Hoofd PZ). Een meeloopdag zal onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.
Heb je vragen? Bel dan naar de afdeling Personeelszaken op 088 0606703 of kijk voor meer informatie op www.kraamzorgmijnbaby.nl

Reageren kan alleen en uitsluitend via de solliciteer button op deze site.

 

Solliciteren

CONTACTGEGEVENS

Kraamzorg Mijn Baby
Stadhoudersweg 6b
3039 CA Rotterdam
T: 088 06 06 700
E: info@kraamzorgmijnbaby.nl

         

STUUR EEN BERICHT