Medewerker planning

Maak jij de planning passend en zorg je dat elke cliënt de juiste Kraamverzorgende krijgt?

 

Kraamzorg Mijn Baby zoekt een Planner (Rotterdam – 24 uur per week)

Wat ga je doen?

 

Je bent verantwoordelijk voor een optimale inzet en planning van Kraamverzorgenden en bent het eerste aanspreekpunt voor onze cliënten. Je start de dag met het lezen van het overdrachtsdocument en pakt de zaken op die de dag ervoor zijn blijven liggen. Daarna begin je aan de uitdaging om zo te plannen dat er een perfecte match is tussen cliënt en Kraamverzorgende. Dit betekent dat je niet alleen kijkt naar de beschikbaarheid van de Kraamverzorgenden, je kijkt ook naar de wensen en behoeften van de cliënt en het type gezin.

Naast je reguliere plantaken heb je ook oog voor de kwaliteit van de zorg en dienstverlening. Je signaleert knelpunten rond de inzet van Kraamverzorgenden en geeft deze door aan de desbetreffende leidinggevende. Tevens beantwoord je vragen van cliënten en geef je hen voorlichting over Kraamzorg. Samen met de kwaliteitsmedewerker ben je eveneens verantwoordelijk voor de klachtenafhandeling en in overleg bepaal je of een kwaliteitsonderzoek bij cliënt gewenst is. Ook draag je zorg voor de presentjes die cliënten ontvangen, zo zorg je ervoor dat de luiertaarten en cadeaubonnen tijdig zijn besteld en verstuurd.

Dagelijks heb je contact met je collega Praktijkopleiders voor de inzet van Kraamverzorgenden in opleiding en je hebt wekelijks contact met de afdeling Personeelszaken inzake de inzetbaarheid van personeel. Je fungeert tevens als sparringpartner voor directie en bestuur, geeft input over kansen en knelpunten op de planning en ziet erop toe dat de doelstellingen behaald worden.

Jouw profiel

 

 

Je bent een doener met een positieve instelling. Je denkt in kansen en oplossingen en vindt het een sport om de planning passend te maken. Je werkt zelfstandig (met teamspirit!), beschikt over een helicopterview en kunt goed werken onder druk en bewaart daarbij de rust en het overzicht. Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden en kunt de eigen communicatie aanpassen aan de ontvanger.

  • Je beschikt over minimaal HBO denk- en werkniveau
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Ervaring met automatisering, Excel is een must
  • Ervaring in de (kraam)zorgsector is een pré
  • Vaste werkdagen en tijden: dinsdag, donderdag en vrijdag (tussen 08:00 uur en 17:30 uur)
  • Je beschikt over logistieke en geografische kennis
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels in woord en geschrift

Wij bieden:

 

Een tijdelijke aanstelling voor minimaal 7 maanden met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren. Het salaris is afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring en conform CAO Kraamzorg maximaal schaal FWG 35
(€ 2566,28) bij een 36-urige werkweek exclusief onregelmatigheidstoeslag). We bieden daarnaast aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zo behoort een telefoon of laptop van de zaak tot de mogelijkheden.

Werken bij Kraamzorg Mijn Baby is werken in een persoonlijke, betrokken omgeving waarin passie voor het vak en de mens centraal staat

Interesse in de functie?

 

Solliciteer dan direct door je motivatiebrief en cv te sturen naar: sollicitatie@kraamzorgmijnbaby.nl ter attentie van Suzanne Wolff (Hoofd PZ). Een meeloopdag zal onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.
Heb je vragen? Bel dan naar de afdeling Personeelszaken op 088 0606703 of kijk voor meer informatie op www.kraamzorgmijnbaby.nl

Reageren kan alleen en uitsluitend via de solliciteer button op deze site.

 

Solliciteren

CONTACTGEGEVENS

Kraamzorg Mijn Baby
Stadhoudersweg 6b
3039 CA Rotterdam
T: 088 06 06 700
E: info@kraamzorgmijnbaby.nl

         

STUUR EEN BERICHT