Managementsecretaresse (36 uur per week)

Ben jij het visitekaartje van Kraamzorg Mijn Baby en de steunpilaar voor directie- en management?

 

Managementsecretaresse (36 uur per week)


Wat ga je doen?


Je begint de dag met een belletje naar de directeuren. Samen nemen jullie de planning voor de dag door, maken
afspraken over bereikbaarheid en inzetbaarheid en daarna start je de andere werkzaamheden op.
Je zoekt onder meer de post uit, plant de afspraken in van directie en managementteam, vraagt offertes op en
verzorgt algemene correspondentie



Als eerste aanspreekpunt beantwoord je de telefoon, ontvang je zakenrelaties en neem je regelmatig deel aan diverse interne en externe overleggen. Zo ben je aanwezig bij de weekstart, het MT-overleg en ga je op stap met – of uit naam van – directie- en/of managementleden voor extern overleg met partners van Kraamzorg Mijn Baby. Naast het notuleren en het bewaken van de tijd, tref je voorbereidend werk ten behoeve van rapporten, verslagen en projectplannen en beheer je de administratie hiervan



Je biedt daarnaast ondersteuning aan de afdeling P&O. Je treft de voorbereidingen voor de selectie- en
introductiedagen voor nieuw personeel, je vraagt de VOG’s aan en verzorgt een deel van de personele administratie. Je fungeert tevens als sparringpartner voor directie en management en biedt een luisterend oor aan het personeel.



De standplaats van de werkzaamheden is Rotterdam. Incidenteel verricht je werkzaamheden in andere regio’s waar Kraamzorg Mijn Baby gevestigd is.



Jouw profiel

 

Je bent een enthousiast persoon met een dienstverlenende en servicegerichte instelling. Je weet van aanpakken, schakelt snel en werkt goed onder druk, maar trapt ook op de rem enen bewaart de rust en het overzicht wanneer nodig. Je werkt zelfstandig (met teamspirit), je bent organisatorisch sterk en voelt je verantwoordelijk voor het werk. Diplomatiek, loyaal en integer zijn waarden die jij hanteert.

  • Je beschikt over HBO denk- en werkniveau
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Ervaring met office-pakket
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B


Wij bieden:



Een tijdelijke aanstelling voor minimaal 7 maanden met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren. Het salaris is afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring en conform CAO Kraamzorg maximaal schaal FWG 40 (€ 2760,17 bij een 36-urige werkweek exclusief onregelmatigheidstoeslag). We bieden daarnaast aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zo behoort een telefoon, laptop of auto van de zaak tot de mogelijkheden.


Werken bij Kraamzorg Mijn Baby is werken in een persoonlijke, betrokken omgeving waarin passie voor het vak en de mens centraal staat



Interesse in de functie?



Solliciteer dan direct door je motivatiebrief en cv vóór maandag 8 oktober 2018 te sturen naar: sollicitatie@kraamzorgmijnbaby.nl ter attentie van Suzanne Wolff. Heb je vragen? Bel dan op woensdag- of vrijdagochtend naar afdeling P&O op 06 18877778. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op donderdag 11 oktober 2018.



Reageren kan alleen en uitsluitend via de solliciteer button op deze site.



Solliciteren

CONTACTGEGEVENS

Kraamzorg Mijn Baby
Stadhoudersweg 6b
3039 CA Rotterdam
T: 088 06 06 700
E: info@kraamzorgmijnbaby.nl

         

STUUR EEN BERICHT