Teammanager/ Consulent (36 uur) locatie Amsterdam

Teammanager/ Consulent (36 uur) locatie Amsterdam


Je uitdaging



Als teammanager/consulent ben je leidinggevende van de kraamverzorgenden. Je biedt een goede thuisbasis voor de kraamverzorgenden. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van het personeelsbeleid voor je eigen team. Je hebt regelmatig overleg met de leidinggevenden, collega teammanagers, planning en P&O en je onderhoudt structureel werk gerelateerde contacten met cliënten en externe partijen.
Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch of in een huisbezoek intaken en informeren van cliënten die kraamzorg wensen. Op basis van de verkregen informatie maak je afspraken met de cliënt, indiceer je de uren en leg je het geheel vast op basis van de landelijke zorgstandaarden. Hierbij houd je rekening met de op de cliënt van toepassing zijnde verzekeringsvoorwaarden en de geldende leveringsvoorwaarden.
Je bewaakt de kwaliteit van de zorg- en dienstverlening en houdt deze op peil door het periodiek toetsen van kwaliteit en prestaties.
Daarnaast ben je inzetbaar voor het leveren van kraamzorg indien nodig.



Wat verwachten we van je?

 

  • HBO werk- en denkniveau (gediplomeerd of aantoonbaar door werkervaring)
  • Diploma Kraamverzorgende of diploma Verzorgende IG met uitstroom kraamzorg (must)
  • KCKZ registratie
  • Goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden
  • Telefonische vaardigheden
  • Ervaring met automatiseringssystemen
  • Logistieke en geografische kennis
  • Je bent iemand die denkt in kansen en oplossingen
  • Als persoon ben je flexibel, stressbestendig en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Ook beschikbaar in de weekenden en avonden
  • Daarnaast beschik je over zeer goede sociale en communicatieve vaardigheden


Wij zijn op zoek naar iemand die zelfsturend is en verantwoording neemt voor de genomen beslissingen. Je spreekt en handelt vanuit je eigen ervaring, kennis en ideeën. We verwachten een actieve houding om zaken geregeld te krijgen, om de doelen van de organisatie te behalen. Je bouwt en acteert binnen het bestaande netwerk en weet ingangen te vinden buiten het bestaande netwerk.
Je bent hoofdzakelijk fysiek werkzaam op het kantoor in Amsterdam; Hier voer je o.a. telefonische intake gesprekken en werk je de administratie uit. Tevens ben je regelmatig op pad voor het voeren van huisintakes en deelname aan (regio) overleggen en lever je kraamzorg indien nodig.



Het aanbod:



Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie. Bij goed en degelijke functioneren is er uitzicht op vast. Het salaris bedraagt afhankelijk van kennis, opleiding en ervaring, maximaal schaal FWG 45 (€ 3032,60 per maand bij een 36-urige werkweek) plus een auto van de zaak.

Werken bij Kraamzorg Mijn Baby betekent werken in een fijne, vertrouwde en prettige werkomgeving met uitstekende arbeidsvoorwaarden.


De procedure



Ben jij degene die deze functie ambieert, stuur dan een motivatiebrief naar sollicitatie@kraamzorgmijnbaby.nl
Wil je meer weten over deze functie of heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op de afdeling P&O, telefoonnummer 088-0606703.



Reageren kan alleen en uitsluitend via de solliciteer button op deze site.

Solliciteren

CONTACTGEGEVENS

Kraamzorg Mijn Baby
Stadhoudersweg 6b
3039 CA Rotterdam
T: 088 06 06 700
E: info@kraamzorgmijnbaby.nl

         

STUUR EEN BERICHT